دسته بندی محصولات

معرفی انواع ورک استیشن HP

معرفی انواع ورک استیشن HP

انواع ورک استیشن HP

امروزه بخش مهمی از زندگی هر یک از ما را ابزارهای نوین ایجاد شده توسط فناوری IT تشکیل می دهد. در دنیای کنونی حتی تصور زندگی بدون کاربرد کامپیوترها، لب تاپ ها و گوشی های موبایل تصویری خارج از ذهن می باشد. در واقع آنچنان زندگی ما به کاربرد تکنولوژی وابسته شده که حتی برای ساده ترین کارها نیز ما نیازمند استفاده از فناوری های نوین هستیم اما در این بین نقش ارتباطی ایجاد شده توسط فناوری شاید بسیار مهمتر از سایر موارد باشد.

تصور کنید روزی را بدون اینترنت سپری نمایید. ارتباطات اقتصادی و اجتماعی ما در این شرایط کاملا محدود خواهد شد و زندگی برای هر یک از ما بسیار سخت می شود. همچنین امروز هدایت و اجرای اغلب کسب و کارها نیز به سیستم های رایانه ای و فضای شکل گرفته در اینترنت وابسته است. این وابستگی عمیق سبب شده تا نیازهای دنیای امروز را نتوان با استفاده از تکنولوژی ده سال پیش اجرایی نمود.
در واقع امروز برای افزایش کاربری و توسعه کسب و کارها ما نیازمند استفاده از تجهیزات قدرتمند تری در حوزه فناوری می باشیم. ورک استیشن یکی از این ابزارهای کاربردی است. ورک استیشن ها کامپیوترهای پیشرفته ای هستند که ویژگی های متمایز آن سبب کارایی بالای این محصول برای توسعه کسب کارها شده است. در ادامه این مقاله ما در تولتک سرور در تلاش هستیم تا به این پرسش اساسی که ورک استیشن چیست؟ پاسخ دهیم و همچنین انواع ورک استیشن HP را به شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع ورک استیشن

ورک استیشن چیست و اهمیت کاربرد آن در دنیای امروز چگونه است؟

اگر سوال پیش آمده برای شما دوست عزیز این است که اصلا ورک استیشن چیست؟ باید به شما بگویم که در واقع ورک استیشن ها نوعی رایانه های قدرتمند هستند که برای افراد حرفه ای طراحی و تولید شده اند. در واقع شاید بتوان گفت که به دلیل ساختار سخت افزاری قدرتمند این نوع از رایانه ها در بسیاری از کارهای با حجم بالا قابل استفاده است. کاربرانی که عمدتا از نرم افزار های سنگین استفاده می کنند استفاده از ورک استیشن ها می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد اما این تنها نقطه قوت در این ابزارهای کاربردی نیست و طول عمر بالای آن شاید مهمترین مزیت استفاده از این ابزار کاربردی است.
کاربرد قطعات با کیفیت در زمان تولید ورک استیشن سبب شده تا به طور معمول این ابزارها از متوسط عمر بالاتری برخوردار باشند. در نهایت همین امر سبب شده تا استفاده از ورک استیشن ها در کسب و کارهای ثابت بیشتر از سایر فعالیت ها مشاهده شود. پشتیبانی همزمان از تعداد زیادی نمایشگر را می توان از دیگر ویژگی های منحصر به فرد در این ابزار دانست. همچنین کاربران می توانند به طور همزمان تعداد زیادی فعالیت را با استفاده از یک ورک استیشن مشترک اجرایی نمایند. وجود تعداد زیاد کارت گرافیک و رم در این ابزار کاربردی توانسته است این خواسته کاربران را به راحتی محقق نماید.

ورک استیشن

معرفی انواع ورک استیشن تولید شده توسط شرکت HP

تا به این قسمت ما در تولتک سرور با برخی از ویژگی های قابل توجه ابزار کاربردی Workstation آشنا شدیم. حال در ادامه این متن ما قصد داریم تا شما کاربران گرامی را با انواع ورک استیشن HP آشنا کنیم. همان گونه که در متن نیز به آن پرداختیم ورک استیشن ها برای اجرای کارهای پر حجم و تخصصی بهترین ابزار می باشند. در واقع کاربران می توانند از این ابزار در رندر نمودن و اجرای کارهای سنگین گرافیکی که نیازمند پشتیبانی از سرور hp هستند بهترین وسیله باشند.
HP یکی از شرکت های مطرح دنیا است که به صورت کاملا تخصصی اقدام به تولید انواع ورک استیشن نموده است. تولید محصولات با کیفیت که به راحتی قادر به پوشش دهی انبوهی از کارهای سنگین می باشد یکی از افتخارات این شرکت است. گیمرهای حرفه ای یکی از مخاطبان اصلی این نوع خاص از ورک استیشن ها می باشند زیرا این ابزار کاربردی به راحتی می تواند از بیش از یک CPU پشتیبانی نماید. در نهایت هم همین مسئله سبب شده است تا اصولا قدرت پردازش اطلاعات در انواع ورک استیشن HP بسیار بیشتر از کامپیوترهای معمولی باشد.

معرفی ورک استیشن های سری Z تولید شده توسط کمپانی HP

وقتی به معرفی انواع ورک استیشن HP پرداختیم با یک نسل از ورک استیشن های شرکت HP آشنا شدیم که تحت عنوان سری Z معرفی شده اند. در واقع نقطه آغازین تولید این محصولات به سال ۲۰۰۹ باز می گردد. محصولات عرضه شده از ورک استیشن های جدید را می توان به عنوان جایگزینی مناسب برای نمونه های قبلی ورک استیشن های سری XW دانست.
نسل دوم محصولات این شرکت تحت عنوان Z620، Z820 و Z420 حدود سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۲ به بازارهای مصرف معرفی شدند. این محصولات با بهره مندی از پردازشگرهای Nehalem Xeon و طراحی خاص کیس های جدید نتوانست نظر بازارهای جهانی را به خود جلب نماید. به تدریج شرکت HP برای ارتقاء فناوری در این محصولات شروع به توسعه تکنولوژی به کار رفته در آنها نمود. به شکلی که نوع پردازنده های اینتل به کار رفته در مدل های بعدی بسیار توسعه یافته است.

ورک استیشن چیست؟

معرفی بهترین مدل این ابزار در سری Z

همانگونه که تا این قسمت سعی نمودیم انواع ورک استیشن HP را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم. در ادامه این بخش نیز سعی داریم تا تعدادی از بهترین ورک استیشن های تولید شده توسط شرکت HP از سری Z را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی مدل Z800

تولید Workstation Z800 HP را می توان تحولی بزرگ در عرصه تولید انواع ورک استیشن HP در نظر گرفت. در واقع تکنولوژی به کار رفته در این مدل از ورک استیشن شامل رم ۱۹۲ گیگابایتی، ۸ ترابایت فضا و کارت گرافیکی Quadro FX 5800 و همچنین پردازنده سری Xeon 5500 است. در نهایت وجود تمامی امکانات ذکر شده در این ابزار سبب شده تا آن را به وسیله ای کاربردی در صنعت تولید و تدوین فیلم های سینمایی انیمیشن ها و رندهای پر حجم تبدیل نماید.

Workstation

معرفی مدل Workstation Z840 HP

ورک استیشن فوق را می توان از دیگر نمونه های قابل توجه ورک استیشن در نظر گرفت که توسط شرکت HP تولید شده است. این محصول با داشتن پردازنده های زئون اینتل مدل E5640 توانسته نیاز کاربران را در فعالیت های گرافیکی و تدوین به خوبی تامین نماید. همچنین از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می توان به کارت های گرافیکی AMD FirePro و Nvidia Quadro اشاره نمود.
در نهایت هدف ما از نگارش این متن آشنایی هرچه بهتر کاربران با انواع ورک استیشن HP موجود در بازار بوده است. تولتک سرور در تلاش است تا با معرفی این محصولات، توانایی انتخاب شما کاربران عزیز را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از این محصولات در دنیای نوین توانسته است تا حد قابل توجهی نیازهای کاربران را در عرصه های مختلف به خوبی تامین نماید.

نیاز به مشاوره داری؟

مشاوره رایگان با کارشناسان تولتک سرور از طریق تماس تلفنی

جدید ترین محصولات

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
وبلاگ